Nominació premis Zirkòlika 2017

Aquest dijous 20 de desembre de 2017 es celebrarà la vuitena gala dels premis de circ Zirkòlika a Catalunya. Tothom qui estigui interessat a les 20h dins la carpa del Circ Històric Raluy, al Moll de Fusta de Barcelona.

Des de que vaig tornar a la península, ara fa 5 mesos, un dels objectius va ser conèixer el context del circ a Catalunya i Espanya . Conèixer espais de residència, d’entrenament, associacions, artistes, companyies, esdeveniments, audicions, festivals, programadors  i tant com pogués. Mica en mica vaig coneixent i estar nominat a la Gala Zirkòlika representa per mi una nova oportunitat per aproximar-me més a aquest objectiu. A més, em sembla interessant a nivell de difusió que a Catalunya hi hagi esdeveniments de circ com aquests.

Estic nominat en dues categories: artista emergent i número de circ.

nominados-web2017-chic

El número de circ té com a títol «Regalant un dia com aquest» i el podeu veure en el següent enllaç vimeo: https://vimeo.com/234855952

Alguna cosa em diu que passarem una nit molt acollidora sota la carpa del Circ Raluy que curiosament és el lloc on fa 6 anys vaig decidir començar a lluitar per dedicar-me al circ. Content i amb ganes de més!

Qui vulgui més informació sobre aquesta gala pot entrar aquí:  http://www.zirkolika.com/premiscirccatalunya

 

Deja un comentario